גביע הטוטו

מכבי חיפה הביסה 0:3 את הפועל ב"ש במשחק האירופאיות

הירוקים ניצחו בקלילות את הקבוצה מהדרום ועלו לחצי גמר גביע הטוטו. דין דוד (35') כבש ראשון, גדי קינדה (61') הכפיל במחצית השנייה ודיא סבע (70') סגר את הסיפור

דין דוד ומחמוד ג'אבר חוגגים (צילום: מחלקת המדיה של מכבי חיפה)

משחקי טרום העונה המשיכו אמש (שבת) כאשר מכבי חיפה אירחה את הפועל באר שבע ל"משחק האירופאיות". הירוקים שסיימו את עונת 23/24 במקום השני פגשו את הדרומיים שסיימו את העונה במקום השלישי ובכך שתיהן "דילגו" על שלבי הבתים בגביע הטוטו, היישר למשחק שבו המנצחת העפילה לחצי הגמר של המפעל.

המשחק החל עם מצבים לשני הצדדים, ובדקה ה-35 הירוקים עלו ראשונים על לוח התוצאות אחרי שדין דוד השתלט על כדור שנהדף אליו בתוך הרחבה וברגל שמאל שלח אותו לרשת, 0:1 למכבי חיפה. מלך שערי הליגה בעונת 23/24 ממשיך בכושר איתו סיים את העונה הקודמת.

על סף המחצית הפועל ב"ש פספסה הזדמנות ענקית לשוויון אחרי מבצע קבוצתי נהדר שהסתיים עם מסירת רוחב של גיא בדש לעברו של שי אליאס, שממטר אחד פספס את הכדור. 0:1 במחצית.

בדקה ה-61 היתרון הוכפל אחרי שמתפרצת של הירוקים הסתיימה עם בעיטה של גדי קינדה לרשת של גורדין. 0:2 ירוק. בדקה ה-70 צמד עצירות נהדרות של סולטאני הוציא את הירוקים קדימה, חזיזה שלח כדור מאגף ימין לשמאל, קורנו הוריד לחג'ג' שבעט מהאוויר, גורדין הדף ועל הריבאונד קפץ דיא סבע שדחק מקרוב את השלישי. 0:3 למכבי חיפה בסיום.

הוסיפו תגובה