גביע הטוטו מחזור 1: מכבי נתניה הביסה 2:5 את הפועל חדרה, הפועל ירושלים הרשימה עם 2:4 מול מ.ס. אשדוד

הירושלמים פתחו את העונה עם רביעייה, היהלומים נהנו משלושער של איגור זלאטנוביץ'

המחזור הראשון של גביע הטוטו שוחק אתמול וכלל בתוכו ארבעה משחקים שבהם שיחקו כל הקבוצות במפעל למעט המשתתפות באירופה והפועל ק"ש ובית"ר ירושלים אשר ישחקו את משחקן הראשון במחזור השני.

עירוני טבריה – מכבי בני ריינה (0:1): העולה החדשה עשתה את צעדיה הראשונים בליגה הבכירה בצורה מוצלחת ,לאחר שבפתיחת המחצית השנייה איהאב גנאים נגע בידו ברחבת ה-16 בניסיון להציל כדור מהשער. הקשר ראה את הכרטיס האדום והטבריינים את הנקודה הלבנה אליה ניגש והיב חביבאללה, שגם כבש את השער היחידי במשחק (49') וקבע יתרון כחול עד לסיום. 0:1 לעירוני טבריה.

הפועל חיפה – בני סכנין (2:2): המשחק החל בצורה התקפית לשני הצדדים כאשר כבר בדקה ה-20 היה זה אניס עייש שסחט הדיפה יפה מיואב ג'רפי, אך מתנאל טדסה לקח את הכדור החוזר והעלה את האורחים ליתרון. 17 דקות לאחר מכן גיא מלמד השאיר כדור יפה לדימיטרי אנטילבסקי שבעט בחוזקה כדור שפגע בשחקן הגנה ונכנס לשער, ובכך השווה את התוצאה.

במחצית השנייה שתי הקבוצות המשיכו לסכן את השער ובדקה ה-71' כדור חופשי של אורן ביטון פגע ביד של שחקן הגנה בחומה של בני סכנין, החיפאים קיבלו פנדל וגיא מלמד השלים את המהפך. אך שחקניו של סלובודאן דראפיץ' לא אמרו נואש, ודקה לתוספת הזמן של המשחק עייש מצא את בסיל חורי לבד מול השוער, והאחרון שלח כדור מדוייק היישר אל הרשת. 2:2 בסמי עופר בסיום.

הפועל חדרה – מכבי נתניה (5:2): הצהובים פתחו את המשחק בסערה כאשר כבר בדקה החמישית אביב קנריק בעט מ-20 מטרים כדור מדויק היישר אל החיבורים, ובכך העלה את הנתנייתים ליתרון מוקדם עם שער נפלא. האורחים המשיכו לתקוף אך לא הצליחו למצוא את הרשת, אך בניגוד אליהם דווקא אדניי החלוץ החדרתי כן, לאחר ששתי דקות לתוך תוספת הזמן של המחצית החלוץ סיים מבצע קבוצתי יפה עם כדור שטוח וחד לפינה הרחוקה.

שמונה דקות לאחר פתיחת המחצית השנייה הפעם שחקני מכבי נתניה ביצעו צירוף מסירות נפלא ברחבת היריבה והדבר הסתיים בשער של איגור זלאטנוביץ'. שבע דקות לאחר מכן שוב נכבש שער עם בעיטה יפיפייה מ-20 מטר, אך הפעם היה זה רוסלן ברסקי שהחזיר את הפועל חדרה למשחק. האדומים חשבו שיצליחו להחזיק את השוויון עד לסיום אך צמד שערים נוסף של זלטאנוביץ' (83', 87') ושער בכורה של עידן ברנס בדקה ה-89', קבעו ניצחון 2:5 מרשים למכבי נתניה.

מ.ס. אשדוד – הפועל ירושלים (4:2): שבע דקות לאחר הפתיחה כבר הצביע השופט על נקודה הלבנה ברחבת הפועל ירושלים לאחר שהשוער הירושלמי נדב זמיר הכשיל את שחקן היריבה, ונתן למוחמד כנען את האפשרות לבעוט מאחד עשר מטרים ולעלות את המארחת ליתרון מוקדם. אך היתרון לא החזיק עד סוף המחצית כאשר עידן דהן (36') וינאי דיסטלפלד (45') הפכו עוד לפני השריקה עם שני שערים נהדרים.

שלוש דקות לאחר שחזרו הקבוצות מההפסקה מוחמד כנען מצא את עצמו פנוי במרכז הרחבה והשלים צמד עם שער שוויון, אך לצערו השוויון לא נמשך הרבה זמן כאשר רק חמש דקות לאחר מכן איבה רנסום ניצל טעות של השוער אריאל הרוש והחזיר את היתרון לירושלמים. בדקה ה-90' אוהד אלמגור מצא את ראשו של יונתן ליש שנעץ את הכדור ברשת וקבע את תוצאת המשחק, 2:4 לקבוצתו של זיו אריה.

הוסיפו תגובה