גביע הטוטו

מכבי נתניה עלתה לחצי גמר גביע הטוטו לאחר 1:1 מול בית"ר ירושלים, הפועל חדרה ניצחה 0:1 את הפועל ירושלים

שערים מאוחרים של איתמר שבירו (88') ומיירון ג'ורג' (95') קבעו תיקו בין הקבוצות מה שהשאיר את מכבי נתניה במקום הראשון בבית ב' ושלח את הקבוצה לחצי גמר גביע הטוטו. שער של עידו לוי קבע ניצחון לחדרתים על האדומים מירושלים

נועם מלמוד מול יהלי שבו (צילום: מחלקת המדיה של הפועל ירושלים)

המחזור החמישי בבית ב' של גביע הטוטו הגיע לסיומו אתמול (שבת) עם שני משחקים כאשר מכבי נתניה העפילה לחצי הגמר של המפעל לאחר שנפרדה בתיקו 1:1 מול בית"ר ירושלים, והפועל חדרה ניצחה את הפועל ירושלים 0:1 באצטדיון טדי.

מכבי נתניה – בית"ר ירושלים (1:1): האורחים מירושלים פתחו טוב את המשחק עם מספר מצבים טובים כאשר זוהר ז'סנו פגש את הקורה באחד מהם ואילו בשני דור מיכה פספס מקרוב אחרי מבצע קבוצתי יפה. לאחר מחצית ראשונה ללא שערים, מכבי נתניה התחילה לסכן את שערו של מיגל סילבה כאשר בדקה ה-50 מאור לוי ניסה את מזלו עם בעיטה חופשית שטוחה וחכמה אך השוער הפורטוגלי הגיב טוב והדף.

בדקה ה-88 היהלומים עלו ראשונים על לוח התוצאות כאשר איתמר שבירו קיבל מסירה יפהפייה ממקסים פלקושצ'נקו, דהר כל הדרך לרחבת בית"ר ומול סילבה לא התבלבל ושלח את הכדור לפינה הרחוקה. עמוק עמוק בתוספת הזמן הירושלמים מצאו את השוויון כשלי-און מזרחי התנהל עם הכדור ליד רחבת המארחים ושלח פס עומק למיירון ג'ורג', שגלש לכדור ושלח אותו לרשת של ניראון. 1:1 בסיום.

הפועל ירושלים – הפועל חדרה (1:1): המשחק בטדי לא התעלה לרמות גבוהות ושתי הקבוצות לא היו מדויקות כאשר בחצי הראשון לא נרשמה בעיטה אחת למסגרת. במחצית השנייה הקבוצות התעוררו וחדרה הייתה זו שמצאה את הרשת כאשר עידו לוי עלה מעל כולם להגבהה של הראל שלום ונגח פנימה. 0:1 לחדרה בסיום.

הוסיפו תגובה