מושלמות: מכבי חיפה ניצחה 0:2 את מכבי נתניה, מכבי בני ריינה חזרה ל-1:3 מול הפועל חיפה

הירוקים נשארו מושלמים בליגה בזכות שערים של פרנצדי פיירו (34') ודיא סבע (76'), קבוצתו של שרון מימר הפכה פיגור מוקדם בעזרת שלושה שערים נפלאים

פיירו חוגג. החלוץ כבש את השער הראשון של הירוקים (צילום: מחלקת המדיה של מכבי חיפה)

אתמול (שבת) החל המחזור השני של ליגת Winner, כאשר חמישה משחקים שוחקו החל מהשעה 19:00, והיום המחזור יגיע לסיומו עם שני משחקים נוספים בהם מכבי פ"ת תארח אתִִִ מכבי ת"א והפועל ב"ש תארח את בני סכנין.

הפועל חיפה – מכבי בני ריינה (3:1): המשחק החל בצורה יוצאת דופן, כאשר כבר בדקה השמינית קרה אירוע נדיר שבו דימטרי אנטילבסקי כבש שער היישר מהקרן, מה שזיכה אותו במחיאות כפיים רבות, ואת המארחת ביתרון מוקדם כמובן. אך מנגד שחקני ריינה ענו עם רגעים יוצאי דופן משלהם, כאשר בדקה ה-57' עבדאללה ג'אבר השווה את התוצאה לאחר שבעט בעוצמה כדור מחוץ לרחבה היישר לחיבורי השער של ג'ראפי. בדקה ה-76' היה זה תורו של גיא חדידה להדהים את הקהל בסמי עופר כאשר הפעם מ-30' הוא כבש שער בזכות בעיטה מדוייקת היישר אל הפינה העליונה של השער. חמש דקות לתוך תוספת הזמן של המחצית השנייה היה זהו סער פדידה שכבש לאחר מבצע קבוצתי יפה, וקבע את תוצאת המשחק, 1:3 לבני ריינה בסמי עופר.

מ.ס. אשדוד – הפועל ק"ש (1:2): את המשחק פתחה לטובה דווקא האורחת, לאחר שבדקה התשיעית ניצל אלפרדו סטפינס טעות קשה בהגנה האשדודית וכבש בקלות אל מול שער ריק. אך לא הרבה לאחר מכן המארחת התעשתה ובדקה ה-12' היה זה רועי לוי שניצל הפעם טעות של שוער הפועל ק"ש אסף צור, שהשמיט כדור לאחר בעיטה חופשית של חמודי כנען, ונתן ללוי לאזן את התוצאה. בדקה ה-29' מוחמד אבו רומי הכשיל את לוי ברחבה והעניק בעיטת עונשין מאחד עשר מטרים לאדומים-צהובים, אותה כבש ללא בעיה כנען שקבע את המהפך המהיר ואת תוצאת המשחק, 1:2 בייתי למ.ס. אשדוד.

הפועל ירושלים – הפועל חדרה (1:1): לאחר מספר הזדמנויות בשני צידי המגרש בדקה ה-37' הגיע השער הראשון למשחק, כאשר ידין לוגסי פרץ באגף והעביר כדור חכם ולגודסווי דוניו שבקלות כבש את שער היתרון החדרתי. הירושלמים לא נבהלו והחלו לשלוח עוד ועוד שחקן אל ההתקפה על מנת להשוות את התוצאה, והבדקה ה-60' גם באו על שכרם, כשיילה דוין קפץ מעל כולם להגבהה של אילוז' יאו ונגח את הכדור היישר אל הרשת, מה שקבע שיוויון המשחק. 1:1 בין הקבוצות בטדי.

עירוני טבריה – בית"ר ירושלים (0:1): מי ששלטה ברוב המחק הייתה האורחת הבית"רית שמהפתיחה שיחקה כדורגל התקפי והרבתה לאיים על שערו של דניאל טננבאום, אל נקודת המפנה הגיעה בדקה ה-76' לאחר שנדב מרקוביץ ספג כרטיס צהוב שני, והשאיר את הצהובים-שחורים בעשרה שחקנים, מה שיצר המון חוסר סדר ובלבול אצל האורחים, ושלוש דקות אל תוך תוספת הזמן של המחצית השנייה, סטניסלב בילנקי ניצל זאת על מנת לכבוש את השער הראשון של עירוני טבריה בליגת Winner, ולהביא שלוש נקודות ראשונות גם כן אל העיר שעל שפת הכינרת. 0:1 דרמטי לעירוני טבריה.

מכבי נתניה – מכבי חיפה (2:0): החיפאים המשיכו את היכולת הטובה מהשבועות האחרונים עם ניצחון שני ברציפות בליגה (ושלישי ברציפות בהתחשב בחצי גמר גביע הטוטו), ולאחר ששני שערים של הקבוצה הבטיחו לירוקים מהכרמל ניצחון. את השער הראשון כבש בדקה ה-34' פרנצדי פיירו לאחר שבעט מהאוויר את הכדור החוזר לאחר הדיפה של עומר ניראון. את השער השני כבש דיא סבע בדקה ה-76' לאחר השחקן בעט בעוצמה מחוץ לרחבה כדור מדוייק לחיבורים. 0:2 ירוק בסיום בנתניה.

הוסיפו תגובה