ליגה לאומית

לאומית מחזור 3: הפועל ת"א ניצחה 1:2 ברמת השרון, הפועל כפר שלם נשארת מושלמת

האדומים הגיעו לגרונדמן עם מטרה ברורה ושערים של דודו סמפאיו (21') ורן בנימין (85') העניקו להם את הניצחון, חניכיו של נועם שוהם נשארים מושלמים עם ניצחון שלישי ברציפות מתחילת הליגה, כאשר הפעם הם ניצחו את הפועל נוף הגליל 1:3 והם סופרים עוד שבוע בראש הטבלה

רן בנימין חוגג. האדומים עם ניצחון בכורה חשוב (צילום: מחלקת המדיה של הפועל ת"א)


המחזור השלישי של הליגה הלאומית החל ביום חמישי עם ארבעה משחקים אשר שוחקו במקביל בשעה 19:00, וימשיך ביום שני עם שלושה משחקים נוספים.

הפועל עפולה – הפועל כפ"ס (1:1): המשחק החל עם שער מהיר של חלוץ המארחת ריצ'רד קולה אמבומבו, שכבר בדקה השביעית כבש את שערו השני העונה, ואעלה את העפולאים ליתרון. שלושים דקות בדיוק עברו, וחוליו סזאר הותיק השווה את התוצאה וקבע 1:1, כאשר בתוצאה הזאת גם נגמר המשחק.

הפועל ראשל"צ – הפועל עכו (1:0): מתחילת המשחק שתי הקבוצות הרבו לאיים אחת על השנייה אך במשך דקות ארוכות ללא הועיל, עד שבדקה ה-82' קואדיו לואיס הצעיר מצא את הרשת וכבש את שער הניצחון.

הפועל ניר רמה"ש – הפועל ת"א (2:1): חלוץ הרכש של האדומים, דודו סמפאיו, מצא את הרשת בדקה ה-21' לאחר סיבוב במקום ובעיטה מדויקת לרשת, אך לאחר מכן האדומים התקשו לנצל את המצבים שהם הגיעו אליהם, מה שפתח את הדלת לעבאס סמארי הצעיר של רמה"ש להשוות את התוצאה בדקה ה-76'. אך קבוצתו של מסאי דגו לא אמרה נואש, ורק תשע דקות לאחר מכן מבצע אישי נפלא של רן בנימין החזיר אותם ליתרון, והעניק להם ניצחון ראשון לעונה.

הפועל נוף הגליל – הפועל כפר שלם (3:1): כפר שלם פתחו את המשחק כמו שפתחו את העונה וכבר בדקה ה-20' הובילו 0:3 לאחר שערים של קלה (7'), שחר הירש (14') וריף מסיקה (20'), כאשר שער של גיא דהן בדקה ה-24' רק צימק את התוצאה, והעולה החדשה שומרת על פתיחת עונה מושלמת.

הוסיפו תגובה