מכבי ת"א גברה 0:1 על הפועל ב"ש, מכבי חיפה ומכבי בני ריינה נפרדו בתיקו 2:2 דרמטי

תיקו דרמטי בין הירוקים לבין חניכיו של שרון מימר גרם לחלוקת נקודות, האלופה ניצחה הודות לשער נהדר של דור תורג'מן בדקה ה-44'

דור תורג'מן. שער ראשון של החלוץ לעונה סידר ניצחון צהוב (צילום: עודד קרני)

אתמול (שבת) החל המחזור השלישי בליגת Winner, כאשר חמישה מתוך שבעה משחקים שוחקו, והשניים הנותרים ישוחקו היום ומחר.

בני סכנין – מ.ס. אשדוד (2:2): המארחת לחצה מהדקה הראשונה על שערו של אריאל הרוש, ובדקה ה-13' זה בא לידי ביטוי כאשר הרמה של עובדיה דארוויש עברה מעל כולם ונחתה על רגלו של נפתלי בלאי, שמהאוויר שלח כדור שטוח וחד היישר אל פינת השער. בדקה ה-66' דניאל גולאני כבר הכפיל את התוצאה, לאחר שהרחקה לא טובה מכדור קרן סידרה לו מצב בעיטה מסף הרחבה, והקשר לא התבלבל ובעט את הכדור אל המשקוף ופנימה. האשדודים התעשתו וכבר עשר דקות לאחר מכן צמצמו את התוצאה, וזאת תודות לסתיו נחמני שקיבל מסירת רוחב מדויקת מאבנעזר ממאטה, ובנגיעה כבש את השער המצמק. עשר דקות נוספות חלפו והפעם האשדודים כבר השוו, כשהפעם ממאטה ניצל טעות בהגנת סכנין וקבע את תוצאת המשחק, 2:2 באצטדיון עכו.

הפועל חיפה – הפועל ירושלים (0:4): לאחר פתיחת עונה קשה לחיפאים (שכללה שני משחקים ללא ניצחון ושער אחד), הפעם הקבוצה של רוני לוי הגיעה מוכוונת מטרה ושער של גיא מלמד בדקה הרביעית הוכיח זאת, ולא רק זאת אלא שבדקה ה-18' החלוץ כבר ספר צמד שערים שהוריד המון לחץ מהכתפיים של האדומים מהכרמל. בדקה ה-44' כדור חופשי של דימיטרי אנטילבסקי פגע באוהד אלמגור שעמד בחומה, הטעה את ההגנה הירושלמית ונכנס לרשת, 0:3 לחניכו של רוני לוי במחצית.

במחצית השנייה זיו אריה שלח יותר ויותר שחקנים לחלק הקדמי על מנת לתקן את הפיגור הגדול אליו נכנסו, אך במקום זה הם שילמו שוב בחלק האחורי, כאשר בקה ה-66' דור חוגי מצא את לירן סרדל ברחבה, שעבר בקלות את בלם האורחת וגלגל כדור אל הרשת. בסיום 0:4 ביתי להפועל חיפה.

מכבי בני ריינה – מכבי חיפה (2:2): הירוקים רצו להמשיך את פתיחת העונה הטובה שלהם, ובדקה ה-17' זה בא לידי ביטוי עם שער נפלא של דיא סבע ששחרר בעיטה חופשית מדויקת היישר אל חיבוריו של גד עמוס. אך מכאן חניכיו של ברק בכר התקשו לייצר מצבי הבקעה מסוכנים, ובדקה ה-61' היו אלו דווקא אוהדי ריינה שחגגו כאשר עבדאללה ג'אבר הרים כדור שמצא את גיא חדידה חופשי לגמרי ברחבה, והקשר נגח בקלות את שער שוויון. האורחים לא אמרו נואש ושלוש דקות לתוך תוספת הזמן אלכסנדר סירוטה נגח כדור קרן אל השער במה שהיה ניראה כמו שער ניצחון, אך מנגד בצד השני כדור פגע בידו של הבלם האוקראיני ברחבת מכבי חיפה, ולאחר החלטת שופטי המסך קבוצתו של שרון מימר קיבלה פנדל, אותו כבש חדידה בדקה ה-14' לתוספת הזמן והשווה את התוצאה, 2:2 דרמטי באצטדיון גרין.

הפועל ק"ש – עירוני טבריה (0:2): שתי העולות החדשות נפגשו לראשונה בליגה הבכירה. את השער הראשון לזכות המארחים כבש נדב נידם בדקה ה-21', לאחר שכדור קרן הורחק ע"י הגנת טבריה הגיע אליו ומהאוויר כבש את שער היתרון. בדקה השישית לתוספת הזמן של המשחק שוער ק"ש אסף צור שלח מסירה על פני כמעט מגרש שלם ליאיר מרדכי, שנגח בקשתיות מעל שוער טבריה דניאל טננבאום והכפיל התוצאה. 0:2 להפועל ק"ש.

מכבי ת"א – הפועל ב"ש (0:1): פתיחת המשחק הייתה שייכת לאורחים שמהשריקה איימו לא מעט על שערו של רועי משפתי, אך ללא הועיל כאשר למרות שער יפהפה של קינגס קנגווה, השער נפסל ע"י שופטי המסך בגלל עבירה מוקדמת. מנגד דווקא הצהובים שלא הרבו לאיים על השער עלו על לוח התוצאת, כאשר דור תורג'מן סיים דריבל נהדר עם בעיטה חכמה למסגרת וקבע יתרון בדקה ה-44'.

גם במחצית השנייה היו אלו האדומים שאיימו יותר על השער, אך גם הפעם נפסל להם גול, הפעם של מתן בלטקסה בגלל נבדל, ועקב זאת הם חזרו לדרום ללא נקודות. 0:1 לאלופה שנשארת מושלמת בליגה.

הוסיפו תגובה