מכבי ת"א ניצחה 1:2 את מכבי נתניה, הפועל ב"ש גברה 1:3 על הפועל ירושלים

פנדלים מוצלחים של זהבי ומדמון העניקו לאלופה שלוש נקודות נוספות בדרך חזרה לפסגה, עצמי של נחמיאס השווה זמנית ליהלומים. האדומים מהנגב נקלעו לפיגור בטרנר אבל ביצעו את המהפך במחצית השנייה

המחזור השישי בליגת Winner הושלם אתמול (ראשון) עם שני משחקים נוספים בהם מכבי נתניה אירחה את מכבי ת"א והפועל ב"ש אירחה את הפועל ירושלים.

ב-20:00 יצא לדרכו המשחק בטוטו טרנר, כשבדקה החמישית האורחים מירושלים נותרו בעשרה שחקנים אחרי שסמבה דיאלו ראה את הכרטיס האדום אחרי עבירה מסוכנת. בדקה ה-35 הירושלמים עלו ליתרון אחרי שאוהד אלמגור כבש מעמדת הקרן, 0:1 להפועל ירושלים. בדקה ה-41 סדריק דון ראה את הכרטיס הצהוב השני והשאיר את האורחים בתשעה שחקנים.

במחצית השנייה הפועל ב"ש שלטה במשחק והצליחה להשיג את המהפך. ארנולד גריטה השווה בדקה ה-57 אחרי נגיחה מתוך הרחבה, אנטוניו ספר העלה את האדומים ליתרון בדקה ה-69 עם בעיטה שטוחה ברגל שמאל אלכסונית לשער של זמיר, ובדקה ה-82 שער עצמי של אגבדיש קבע את תוצאת המשחק – 1:3 להפועל ב"ש.

ב-20:30 יצא לדרך המשחק המרכזי שנעל את המחזור בין מכבי נתניה למכבי ת"א. בדקה ה-12 החלטת VAR של לייבוביץ' העניקה פנדל למכבי ת"א אחרי שאושר דוידה הוכשל ברחבה, ערן זהבי ניגש לבעיטה ושלח את הכדור פנימה, 0:1 לאורחים מת"א במחצית.

את החצי השני היהלומים פתחו בסערה ובדקה ה-48 מצאו את השוויון הודות לשער עצמי של עידן נחמיאס מקרוב, 1:1 בנתניה. בדקה ה-89 כארם ג'אבר הכשיל את אדו ברחבה והאורחים קיבלו פנדל נוסף, אותו אלעד מדמון תרגם לשער ניצחון. 1:2 למכבי ת"א בסיום.

הוסיפו תגובה