הפועל ב"ש גברה על הפועל ירושלים, מכבי נתניה ומכבי ת"א נפרדו בתיקו

שער אדיר של יוג'ין אנסה בניצחון הקבוצה מבירת הנגב. הקבוצה של רן קוז'וק עדיין ללא ניצחון בפלייאוף העליון, החבורה של אייטור קראנקה רושמת תיקו שלישי בארבעת המשחקים האחרונים. שער שוויון דרמטי של יוני סטויאנוב בתוספת הזמן סיבך את קריית שמונה במאבקי הירידה לליגה ללאומית. בני סכנין חזרה בעשרה שחקנים מפיגור של שני שערים נגד הפועל חיפה. משחק שישי ברציפות ללא הפסד למכבי בני ריינה, הפועל תל אביב עם הפסד רביעי בחמשת משחקי הליגה האחרונים

המחזור ה-30 בפלייאוף התחתון והמחזור ה-32 בפלייאוף העליון של ליגת ONE ZERO יצאו היום (שבת) לדרך עם חמישה משחקים, בראשון ישוחקו שני המשחקים הנותרים שיחתמו את המחזורים.
הפועל ת"א אירחה את מכבי בני ריינה. הקבוצה של שרון מימר עלתה ליתרון ראשונה, בדקה ה-25 לוקאס שפנדלהופר עלה לנגיחה והכניע את ההגנה האדומה. בדקה ה-82' מארק קוסטה סיים התקפה יפה ובישול של אוסמה חלאילה. האדומים ניסו לחזור למשחק, בתוספת הזמן של המחצית השנייה ליעד רמות צימק את התוצאה. 1:2 בסיום למכבי בני ריינה שעושה ניצחון חשוב במאבקי ההישארות בליגה.

הפועל ירושלים אירחה את הפועל ב"ש. הקבוצה של אליניב ברדה כבשה ראשונה, בדקה ה-19 יוג'ין אנסה קיבל את הכדור מרועי גורדנה ובעט בעוצמה את אחד משערי העונה. בדקה ה-54 פטריק קלימלה ניצל יציאה לא טובה של אדליי והקשית מעליו את הכדור. הקבוצה של זיו אריה לחצה בדקות הסיום של המשחק, בדקה ה-75 שער עצמי של שגיב יחזקאל צימק את היתרון הבאר שבעי אך הקבוצה מבירת הנגב הצליחה לשמור על היתרון עד שריקת הסיום.

הפועל ק"ש אירחה את סקציה נס ציונה. בדקה ה-20 הגבהה טובה של מוחמד שכר מצאה את רועי קהת שנגח לאחור ופגש את הרשת. הקבוצה של שלומי דורה לא ויתרה על המשחק והצליחה להשיג את שער השוויון בדקה ה-98 כשאורי מגבו בישל ליוני סטויאנוב שסיים מהאוויר. 1:1 דרמטי בסיום בקריית שמונה שמסתבכת במאבקי ההישארות בליגה.

הפועל חיפה אירחה את בני סכנין. המארחת כבשה ראשונה, בדקה ה-17 אלון תורג'מן הגיע ראשון לכדור רוחב טוב של אליאל פרץ והעלה את הקבוצה של רוני לוי ליתרון. 0:1 להפועל חיפה במחצית. בדקה ה-67 רועי שוקרני ראה כרטיס צהוב שני והותיר את סכנין בעשרה שחקנים. בדקה ה-74 הגבהה נוספת של אליאל פרץ פגשה שוב את אלון תורג'מן שנגח לרשת והשלים צמד במשחק. בדקה ה-80 באסיל חורי כבש את שערו הראשון בליגה מנגיחה טובה אחרי בישול של פביאן ספורקסלדה. בדקה ה-92 מוחמד עוואד כבש במתפרצת וקבע את תוצאת המשחק. 2:2 בסיום.

מכבי נתניה אירחה את מכבי ת"א. הקבוצה של אייטור קראנקה פתחה את המשחק טוב יותר והגיעה למספר מצבי הבקעה אך הופעה טובה של איתמר ניצן מנעה את היתרון הצהוב-כחול. המארחת בעצמה הגיע למספר מצבים במחצית הראשונה כאשר הבולט מבינהם היה כשאיתן אזולאי בעט בעוצמה למשקוף של דניאל פרץ. 0:0 בסיום.

תמונה ראשית באדיבות מחלקת הסושיאל של הפועל ב"ש

הוסיפו תגובה