גביע הטוטו

מכבי נתניה הביסה 0:5 את מ.ס. אשדוד, בית"ר ניצחה 0:3 את הפועל חדרה

היהלומים ממשיכים להרשים והפעם מול קבוצתו של אלי לוי, הירושלמים סיימו משחק ראשון במפעל עם סטייל

המחזור השני של גביע הטוטו נפתח אתמול (רביעי) עם שלושה משחקים, כאשר היום ישוחק המשחק הרביעי והאחרון למחזור כשהפועל ק"ש תארח את עירוני טבריה.

מכבי בני ריינה – הפועל חיפה (0:0): שתי הקבוצות עלו עם המון אנרגיה ובחנו אחת את הגנת השנייה, אך בעיקר ניצלו את המשחק לניסויי כלים לקראת הליגה. תיקו מאופס בסיום.

בית"ר ירושלים – הפועל חדרה (0:3): המשחק נפתחה בסערה כשכבר בדקה השנייה עלתה המארחת ליתרון בזכות כדור עוצמתי של גיאורגי מורוזוב שפגע בשחקן היריבה והלך היישר אל השער. 18 דקות עברו והפעם היה זה דור מיכה שעלה על לוח הכובשים כאשר ניצל ריבאונד מהדיפה טובה של אוהד לויטה והכפיל את התוצאה. ישר עם פתיחת המחצית הצטרף לחגיגה מיירון ג'ורג' שכבש את השער השלישי עם הראש בדקה ה-47' וקבע את תוצאת המשחק, 0:3 לבית"רים.

מכבי נתניה – מ.ס. אשדוד (0:5): הנתנייתים פתחו את המשחק כמו שסיימו את הקודם (2:5 מול הפועל חדרה) וכבר בדקה השנייה הר כהן קיבל מסירה מעולה מהריברטו טבארס ושלח כדור שטוח ומדויק היישר אל הרשת. 21 דקות עברו והפעם בר כהן דווקא מצא את עצמו בצד המבשל, לאחר שהקשר הקפיץ כדור קשתי לאיתמר שבירו שסיים בקלילות והכפיל את התוצאה. עוד פעם המבשל הפך לכובש ובדקה ה-33' שבירו שלח את עידן ברנס קדימה לרוץ חצי מגרש עד שגלגל בקלות את השער השלישי של הצהובים, והעלה בקלות את קבוצתו של מרקו בלבול ליתרון 0:3 עוד לפני המחצית.

בדקה ה-63' שבירו המשיך את המשחק המעולה שלו, הפעם עם כדור קטן שהשאיר ליובל שדה, והאחרון כבש את השער הרביעי במשחק. לקראת סוף המשחק החלוץ של נתניה גם השלם צמד בזכות הרמה מדויקת של המגן רז מאיר בדקה ה-85', שפגשה את הבלורית של שחקן המשחק וקבעה את תוצאת הסיום, 0:5 ליהלומים.

הוסיפו תגובה