גביע הטוטו

גביע הטוטו מחזור 3: תיקו דרמטי בין הפועל חיפה להפועל ק"ש, ניצחון 1:2 לבני סכנין על מכבי בני ריינה

העולה החדשה השוותה בדקה ה-90+5' מול החיפאים, בני ריינה עדיין ללא ניצחון במפעל

המחזור השלישי בגביע הטוטו הסתיים אתמול (ראשון) עם שני משחקים בהם נפגשו הפועל חיפה מול הפועל ק"ש ובני סכנין מול מכבי בני ריינה.

הפועל חיפה – הפועל ק"ש (1:1): המארחת פתחה בצורה התקפית והרבתה לתקוף את שערה של העולה ובדקה ה-28' זה גם השתלם לה כאשר נועם בן הרוש שרק חזר מהאולימפיאדה מצא את גיא מלמד שכבש בקלילות את שער היתרון של האדומים. חמש דקות לאחר מכן מלמד ניגש לנקודה הלבנה אך הפעם לא השכיל לכבוש ונעצר אצל אסף צור. במחצית השנייה הקבוצה מהכרמל המשיכה לתקוף אך עדיין לא הצליחה להכפיל את היתרון, ומנגד חמש דקות לתוך תוספת הזמן היה זה יאיר מרדכי שמצא את הרשת של יואב ג'ראפי והשווה את התוצאה ממש סמוך לשריקת הסיום. 1:1 דרמטי בסיום.

בני סכנין – מכבי בני ריינה (1:2): המשחק החל בגישושים מצד שתי הקבוצות שבחנו כל אחת בתורה את הגנת היריבה, עד שבדקה ה-40' קשר האדומים עילאי אלמקייס מצא את עצמו עם הכדור במרכז הרחבה וכבש באלגנטיות את השער הראשון למשחק. המחצית השנייה נפתחה כמו שהסתיימה הראשונה והפעם היה זה עבדאללה חאליחל שבדקה ה-56' הניף את רגלו ושלח כדור עוצמתי היישר אל הרשת, והותיר לגיא חדידה רק לצמק את ההפרש בדקה ה-72'. 1:2 לקבוצתו של דראפיץ'.

הוסיפו תגובה