גביע הטוטו

גביע הטוטו: בית"ר ניצחה את הפועל בדרבי הירושלמי, תיקו דרמטי בין עירוני טבריה להפועל חיפה

הצהובים-שחורים ניצחו בדרבי בזכות שני שערים מוקדמים, שער עצמי של באצ'ו בדקה ה-93' השווה את התוצאה ל-1:1 והציל החיפאים מהפסד

המחזור הרביעי של גביע הטוטו הגיע לסיומו אתמול (רביעי), אשר המחזור כלל בתוכו ארבעה משחקים שהם שיחקו שמונה קבוצות מתוך העשר אשר נמצאות בשלב הבתים.

בית א'

הפועל ק"ש – בני סכנין (1:2): המשחק החל בסערה כאשר כבר בדקה הרביעית מוחמד אבו רומי היתל בהגנת סכנין והצליח להשאיר את לידור כהן לבד מול שער ריק, והאחרון מבלי להסס העלה את הצפונים ליתרון. האורחת לא נכנס לשוק ובדקה ה-21' גם באה על שכרה כאשר זכתה בבעיטת עונשין מ-11 מטרים, אותה איעד חבשי המיר לשער והשווה את התוצאה. המחצית הראשונה המשיכה לא לאכזב ובדקה ה-42' סטפן אלפרדו נרשם בלוח הכובשים לאחר שהגבהה מדויקת של נועם כהן מצאה את ראשו והעלתה את הפועל ק"ש שוב ליתרון, שהספיק עד לשריקת הסיום. 1:2 לקבוצתו של שי ברדה.

עירוני טבריה – הפועל חיפה (1:1): המחצית הראשונה הייתה התקפית לשני הצדדים, כאשר שתי הקבוצות הגיעו למספר הזדמנויות אך לא השכילו לכבוש. שש דקות לאחר תחילת המחצית השנייה היה זה סטניסלב בילנקי שהעלה את הטבריינים ליתרון לאחר שניצל בלגן ברחבת היריבה ודחק בחכמה כדור אל הרשת. שלוש דקות לתוך תוספת הזמן איתי בוגנים ניסה להעביר כדור רוחב בתוך הרחבה ובאצ'ו ניסה להרחיקו אבל בטעות דחק אותו לרשת וקבע שער עצמי אומלל בדקות הסיום, שמשווה את התוצאה וקובע 1:1 בסיום.

בית ב'

הפועל חדרה – מ.ס. אשדוד (0:2): לאחר מספר הזדמנויות חדרה עלתה ליתרון בדקה ה-18' כאשר עילאי טרוסט קיבל כדור על סף הרחבה ושלוח חץ שטוח על הפינה השמאלית וקבע יתרון חדרתי. בדקה ה-64' היתרון הוכפל כאשר הראל שלום הרים כדור מדויק מהאגף היישר לראשו של ג'יימס אדניי שנגח באלגנטיות היישר אל הרשת, וקבע את תוצאת המשחק, 0:2 לחדרתים.

בית"ר ירושלים – הפועל ירושלים (0:2): הבית"רים יצאו קדימה החל מהשריקה וכבר בדקה השנייה מסירת אומן של דור מיכה מצאה את פטריק טוואמסי ברחבה והאחרון העלה את הצהובים ליתרון מוקדם בדרבי. 11 דקות חלפו והפעם היה זה שועה שהרם כדור קרן נפלא היישר לראשו של גריגורי מורוזוב, שהכפיל את התוצאה ל-0:2 שנשמר עד לסיום.

הוסיפו תגובה