מכבי חיפה הביסה 0:4 את עירוני טבריה, ניצחון 3:4 מרשים לבני ריינה נגד מכבי נתניה

שלושער של דין דוד ועוד שער של דיא סבע העניקו לירוקים ניצחון מוחץ על העולה החדשה. החבורה של שרון מימר פתחה ברגל ימין נגד היהלומים

דין דוד חוגג. החלוץ הירוק פתח את העונה כמו שסיים את הקודמת (צילום: מחלקת המדיה מכבי חיפה)

אתמול (שבת) החלה עונת 2024/25 בליגת Winner, כשהמחזור הראשון התחיל עם ארבעה משחקים: מכבי בני ריינה אירחה בגרין את מכבי נתניה, בני סכנין אירחה בעכו את מכבי פ"ת, הפועל חדרה אירחה בנתניה את הפועל חיפה, ומכבי חיפה אירחה בסמי עופר את עירוני טבריה.

מכבי בני ריינה – מכבי נתניה (3:4): המשחק נפתח בסערה עם שער מהיר של קייס גאנם כבר בדקה השלישית, לאחר שעבדאללה ג'אבר הרים כדור מדויק ומצא את ראשו של החלוץ שנגח בעוצמה היישר אל הרשת. בדקה ה-24' קייס גאנם היה מעורב בשער השני של ריינה, הפעם כמבשל. החלוץ ניצל טעות בהגנת נתניה והכין כדור למוחמד שכר ששחרר בעיטה נהדרת לחיבורים של עומר ניראון. 10 דקות לאחר מכן סייד אבו פרחי הצעיר כבר נעץ את השלישי לאחר מבצע קבוצתי מעולה. בדקה ה-41' איגור זלאטנוביץ' צימק את התוצאה בעזרת פנדל מוצלח, אך חמש דקות לתוספת הזמן של המחצית הראשונה אבו פרחי השלים צמד אחרי מתפרצת מושלמת שהסתיימה עם בישול של גיא חדידה לאבו פרחי, שלא התבלבל מול ניראון וגלגל את הכדור לרשת מקרוב.

במחצית השנייה נתניה עלתה שונה לחלוטין, תקפה בכל הכוח וגם כבשה שני שערים כאשר בדקה ה-56' עידן ברנס כבש את השני לזכות הצהובים-שחורים אחרי שניצל ערבוביה ברחת ריינה וגלגל מקרוב. דקה לתוך תוספת הזמן זלאטנוביץ' השלים צמד כשעלה מעל כולם להגבהה של כארם ג'אבר ונגח פנימה. לצערם של האורחים זה לא הספיק על מנת להשוות ולחזור עם נקודה הביתה. בני ריינה פותחת את העונה עם ניצחון 3:4.

בני סכנין – מכבי פ"ת (0:2): גם במשחק הזה של המחזור השערים לא חיכו להגיע לאחר ששש דקות לפתיחה עידן כהן הכשיל את קשר המארחת מנתנאל טדסה ברחבה, מה שזיכה את כהן בכרטיס אדום ואת סכנין בפנדל, אותו כבש אלכסנדר רמאלינגום. לקראת סוף המחצית היה זה אחמד סלמן שהכפיל את התוצאה לאחד שקיבל מרמאלינגום כדור נפלא והקשית באלגנטיות אל שער מכבי פ"ת, ובכך גם קבע את התוצאה שנשארה עד לסיום, 0:2 לאדומים מסכנין.

הפועל חדרה – הפועל חיפה (0:0): שתי הקבוצות פתחו את המשחק בצורה מנומנמת ולא הירבו להגיע למצבים. בדקה ה-13' דיא לבאבידי הניף את רגל ימין מחוץ לרחבה וסחט מיואב ג'ראפי הדיפה נהדרת. שבע דקו לאחר מכן, מן העבר השני קשר החיפאים בר לין ניסה את מזלו עם בעיטה מתוך הרחבה שנעצרה במשקוף של לויטה. 0:0 במחצית. בחצי השני שתי הקבוצות הירבו להחמיץ ולא מצאו את הרשת, 0:0 גם בסיום.

מכבי חיפה – עירוני טבריה (0:4): הירוקים פתחו את המשחק בהיסוס והתקשו להגיע למצבים טובים מול השער, ומנגד גם לא פעם נמצאו חשופים בהגנה. אך בתוספת הזמן של המחצית הראשונה דין דוד התחיל את החגיגה בירוק כשמצא את עצמו פנוי לגמרי ברחבה וכבש בקלילות את שערו הראשון לעונה. לאחר מכן הירוקים לא התקשו בכלל ובדקה ה-69' דין דוד כבר עמד עם שלושער באמתחתו (לראשונה בקריירה!). בדקה ה-80' דיא סבע כבש את השער הרביעי וקבע את תוצאת המשחק, 0:4 ירוק במחזור הפתיחה.

הוסיפו תגובה