תיקו 1:1 דרמטי בין הפועל ת"א להפועל רעננה, הפועל פ"ת ניצחה 0:1 את הפועל עכו

האדומים של מסאי דגו כבר ראו ניצחון לאחר שער של מילאן מאקאריץ' (63'), אך שער שוויון של אושר אבו 18' דקות לתוך תוספת הזמן קבע חלוקת נקודות, שער נפלא של תומר אלטמן (18') העניק למאלבס ניצחון חשוב

שחקני הפועל פ"ת חוגגים שער ניצחון חשוב (צילום: מחלקת המדיה של הפועל פ"ת)

אתמול (שני) נסגר המחזור הרביעי של הליגה הלאומית עם שלושה משחקים אשר שוחקו במקביל והצטרפו לחמישה משחקים נוספים אשר שוחקו ביום חמישי.

הפועל כפ"ס – בני יהודה (1:1): לאחר מחצית מנומנמת בדקה ה-56' הגיע השינוי כאשר בעיטת עונשין מ-11 מטרים נשרקה לטובת הירוקים. אל הנקודה הלבנה ניגש חוליו סזאר שכבש את שערו הראשון לעונה. לאחר מכן בני יהודה החלו ללחוץ על מנת להשיג את שער השוויון ולא לחזור הביתה בידיים ריקות, ובדקה ה-86' זה סופסוף הגיע, כאשר גיל יצחק מצא את הרשת וקבע את תוצאת המשחק, 1:1 שמשאיר את הכתומים במקום השני.

הפועל ת"א – הפועל רעננה (1:1): המארחת כבר ראתה את עצמה צועדת לעבר זכייה בשלוש נקודות יקרות, וזאת הודות לשער של מילאן מאקאריץ' בדקה ה-63', אך 18 דקות בתוך תוספת הזמן (שהייתה ארוכה מאוד עקב אירוע רפואי בקהל) אושר אבו נגח כדור מדוייק היישר אל השער וקבע חלוקת נקודות בבלומפילד.

הפועל עכו – הפועל פ"ת (1:0): האורחים הגיעו לאחר פגרה ארוכה במטרה להישאר בלתי מנוצחים בליגה, ואכן ענו על הציפיות כאשר שער נפלא של תומר אלטמן בדקה ה-18' סיים מהלך קבוצתי נהדר וקבע את תואצת המשחק, 0:1 למלאבסים.

הוסיפו תגובה