מכבי פ"ת ניצחה 0:1 את הפועל חדרה, מכבי נתניה הפסידה 2:0 לבית"ר ירושלים

חניכיו של דן רומן עם ניצחון בכורה לעונה הודות לשער של אנאס מחמיד (14'), היהלומים עם הפסד שלישי ברציפות לאחר שערים של מיירון ג'ורג' (30') וטימוטי מוזי (90+3')

אנאס מחמיד חוגג שער ראשון וניצחון ראשון לעונה (צילום: ראובן שוורץ)

אתמול (שני) נגמר המחזור השלישי בליגת Winner לאחר שמכבי פ"ת התארחה במשחק מול הפועל חדרה, ויום לפני כן מכבי נתניה הגיע למשחק באצטדיון טדי מול בית"ר ירושלים.

הפועל חדרה – מכבי פ"ת (1:0): לאחר שני משחקים ללא ניצחון הכחולים הגיעו לאצטדיון נתניה עם מטרות ברורות, וכבר בדקה ה-14' זה בא לידי ביטוי עם שער של אנאס מחמיד שמעמדה קשה בעט בחוזקה את הכדור אל הרשת העליונה. לאחר זאת החדרתים יצאו קדימה על מנת להשיג את השוויון ואף הרבו לאיים רבות על שערו של מרקו וולף, אך ללא הצלחה וחניכיו של דן רומן סיימו עם ניצחון ראשון לעונה.

בית"ר ירושלים – מכבי נתניה (0:2): המשחק נפתח בצורה התקפית לשני הצדדים כאשר שתי הקבוצות סיכנו אחת שערה של השנייה, אך הראשונה לפגוע הייתה בית"ר, שבדקה ה-30' עלתה ליתרון בזכות שער של מיירון ג'ורג', שניצל טעות של הגנת מכבי נתניה על מנת לדחוק כדור מקרוב אל הרשת. ארבע דקות לאחר מכן אדום של גרגורי מורוזוב גרם למארחת להסתגר והוציא את הנתנייתים ללחוץ , אך האורחים לצערם למצוא את הרשת עד לסיום, ולעומת זאת קבוצתו של ברק יצחקי כן, וזאת בזכות התקפה מתפרצת שנגמרה במסירת אמן של ירדן שועה שמצא את טימוטי מוזי פנוי בדרך לשער שלוש דקות בתוך תוספת הזמן של המשחק. 0:2 למארחת בטדי.

הוסיפו תגובה