הפועל ב"ש הפכה ל-1:2 מול הפועל חדרה, מכבי נתניה ניצחה 0:2 את הפועל ק"ש

חניכיו של רן קוזוך' עם ניצחון ביתי ראשון הודות לשערים של אליאל פרץ (51') ואנטוניו ספר (71'), היהלומים עם נקודות ראשונות לעונה בזכות שערים של בר כהן (42') ואיתמר שבירו (65')

לוקאס ונטורה. הקשר היה חלק משמעותי בניצחון הביתי (צילום: מחלקת המדיה של הפועל ב"ש)

אתמול (שבת) החל המחזור הרביעי של ליגת Winner, כאשר החל מהשעה 19:30 שוחקו חמישה משחקים, והיום ומחר יושלמו שני המשחקים הנותרים.

הפועל ירושלים – מכבי בני ריינה (1:0): הכחולים-צהובים ממשיכים את תחילת העונה הנפלאה שלהם עם ניצחון שלישי בארבעה משחקים וללא הפסד. הפעם השער שהוביל לניצחון הגיע ממוחמד שכר בדקה ה-35', לאחר שהקשר ניצל חוסר סדר בהגנה הירושלמית. מנגד קבוצתו של זיו אריה עם נקודה בודדת מתחילת העונה מפסידים משחק נוסף. 0:1 לאורחים מריינה בסיום.

עירוני טבריה – בני סכנין (0:1): לאחר מחצית ראשונה עם המון הזדמנויות אך ללא שערים במחצית השנייה פיראס אבו עאקל מצא את הרשת, כאשר בדקה ה-57' החלוץ קיבל כדור ברחבה, עבר באלגנטיות את השוער, גלגל כדור לרשת ובכך קבע את תוצאת המשחק, 0:1 לטבריינים.

מכבי פ"ת – הפועל חיפה (0:0): שתי הקבוצות הרבו להגיע למצבים אך לא היו מדויקות. מנגד אפשר לשבח את ההגנות של שני הצדדים כאשר זהו משחק שני ברציפות בו אף אחת מין הקבוצות לא סופגת, ובכך המשחק נגמר בתיקו מאופס באצטדיון המושבה.

מכבי נתניה – הפועל ק"ש (0:2): לאחר שלושה הפסדים רצופים חניכיו של מרקו בלבול רצו לשנות את המומנטום השלילי, לקראת סוף המחצית הראשונה כבר החלו לראות את האור, כאשר בדקה ה-42' כארם ג'אבר היטל בהגנה של הפועל ק"ש ומצא את בר כהן במרכז הרחבה, שבעט כדור מדויק היישר אל פינת השער. בדקה ה-65' לחץ גבוה של היהלומים הוביל כך שאיתמר שבירו קיבל כדור במרכז הרחבה גם כן, וגם החלוץ דייק אל הפינה הנגדית וקבע את תוצאת המשחק, 0:2 ונקודות ראשונות לנתנייתים.

הפועל ב"ש – הפועל חדרה (1:2): מחצית ראשונה והתקפית כמעט נגמרה ללא שערים עד שמהלך קבוצתי של הפועל חדרה, שתי דקות אל תוך תוספת הזמן, נגמר במסירת רוחב מושלמת של ג'יימס אדניי שמצאה את דובן דיבי שדחק מקרוב את שער היתרון. אך המארחים עלו מההפסקה עם מטרה ברורה, ושש דקות לאחר פתיחת המחצית השנייה אליאל פרץ נגח כדור, שהרים לו אנטוניו ספר, היישר לחיבורים בשער מרהיב. בדקה ה-71' ארנולד גריטה ניצל הדיפה לא טובה של אוהד לויטה וכבש את שער הניצחון (ושער הבכורה שלו. 1:2 למאחרת בסיום.

הוסיפו תגובה