בית"ר ירושלים ניצחה 0:2 את מכבי בני ריינה, הפועל ירושלים הביסה 1:4 את מכבי פ"ת

שערים של מיירון ג'ורג' וירדן שועה סידרו לצהובים-שחורים ניצחון על קבוצתו של מימר והנחילו להם הפסד ראשון העונה, האדומים מירושלים השיגו ניצחון בכורה לעונה. במשחק שפתח את המחזור מכבי חיפה הביסה 0:4 את הפועל ק"ש

שחקני בית"ר ירושלים חוגגים (צילום: מחלקת המדיה של בית"ר ירושלים)

המחזור החמישי של ליגת Winner יצא לדרכו אתמול (שבת) עם שלושה משחקים. המשחק שפתח את המחזור הפגיש בין מכבי חיפה להפועל ק"ש באצטדיון בנתניה, שם הירוקים הביסו 0:4 את החבורה של שי ברדה. לאחר מכן התקיים המשחק בין הפועל ירושלים למכבי פ"ת באצטדיון טדי, שם האדומים השיגו ניצחון בכורה לעונת 24/25 עם 1:4 מרשים על הקבוצה ממלאבס. את ערב המשחקים סגר המפגש בין מכבי בני ריינה לבית"ר ירושלים באצטדיון בלומפילד, משם חזרו הירושלמים עם שלוש נקודות אחרי 0:2.

הפועל ק"ש – מכבי חיפה: כבר בדקה ה-13 האורחים עלו על לוח התוצאות כשדולב חזיזה קיבל כדור בתוך הרחבה ובעט בשמאל, הכדור פגע בנועם כהן וקיפץ לרשת – 0:1 לירוקים לבנים. בהמשך המחצית הראשונה האורחים מחיפה ניסו למצוא את השני אבל נסיונות של סברינה, חזיזה ודין דוד לא מצאו את הרשת, 0:1 במחצית. החצי השני נפתח גם הוא בשליטה חיפאית ובדקה ה-66 ליאור רפאלוב שחרר בעיטה חזקה מחוץ לרחבה, הכדור פגע בקורה ועל הריבאונד עט דין דוד שדחק מקרוב פנימה. שש דקות חלפו והרשת של אסף צור שוב זזה מבפנים כאשר סירוטה ניצל עירבוביה ברחבת ק"ש ונגח מקרוב פנימה. בדקה ה-75 מכבי חיפה סגרה עניין עם הרביעי כשדיא סבע העביר מסירת רוחב מוצלחת לדין דוד שגלגל מקרוב פנימה. 0:4 לירוקים בסיום.

הפועל ירושלים – מכבי פ"ת: אחרי 43 דקות ללא שערים הקהל ביציעים האדומים חגג לראשונה הודות לשער נהדר של אידוקו שבעט מהאוויר אחרי בישול מופלא של מקס גרצ'קין מאגף שמאל. 0:1 להפועל ירושלים במחצית. החצי השני נפתח בסערה של הירושלמים וכבר בדקה ה-46 סמבה דיאלו מצא את השני אחרי מבצע אישי נהדר בתוך הרחבה שהסתיים עם כדור ברשת. שבע דקות חלפו והחגיגה באדום-שחור המשיכה, הפעם היה זה סדריק דון שנכנס לרחבה מצד שמאל ושלח כדור לפינה הרחוקה של מרקו וולף ולרשת, 0:3 להפועל ירושלים.

בדקה ה-69 האורחים מפ"ת נותרו בעשרה שחקנים אחרי שאייל גולסה ראה את הצהוב השני והורחק. בדקה ה-82 סדריק דון נעץ את הרביעי של הירושלמים, הפעם כשנכנס לרחבה מצד ימין ושלח כדור לרשת העליונה הרחוקה ופנימה. בדקה ה-87 מכבי פ"ת מצאה את שער הניחומים כשאור רויזמן קיבל כדור בתוך הרחבה וגלגל אותו מקרוב לרשת. 1:4 להפועל ירושלים בסיום.

שחקני הפועל ירושלים חוגגים (צילום: מחלקת המדיה של הפועל ירושלים)

מכבי בני ריינה – בית"ר ירושלים: המשחק נפתח טוב עבור ריינה כשקייס גאנם מצא את עצמו בתוך הרחבה אחרי שעבר את מרסלין בקלות, אבל מצא את מיגל סילבה מוכן שהדף את הכדור, מנגד פטריק טוומאסי ניסה את מזלו עם בעיטה חזקה מחוץ לרחבה אבל גם דני עמוס היה מוכן והדף טוב לקרן. 0:0 במחצית.

החצי השני היה כולו במעמד צד אחד של הבית"רים, כשבדקה ה-54 דור מיכה שחרר מסירה פשוט גאונית למיירון ג'ורג', שהשתחרר מהמגן שלו ובאחד על אחד מול עמוס הקפיץ את הכדור לרשת, 0:1 לבית"ר. בדקה ה-61 שוב מסירה של דור מיכה מצאה הפעם את ירדן שועה, שנכנס לרחבה ותחת לחץ בעט בחוזקה כדור שטוח ומדויק לרשת של עמוס. 0:2 לבית"ר בסיום.

דור מיכה בפעולה (צילום: מחלקת המדיה של בית"ר ירושלים)

הוסיפו תגובה