הפועל ב"ש הביסה 0:3 את הפועל חיפה, עירוני טבריה ומכבי ת"א נפרדו בתיקו 1:1

העולה החדשה הפתיעה את האלופה והוציאה ממנה נקודה בבלומפילד, עידן נחמיאס כבש ראשון, הארון שפסו השווה במחצית השנייה. האדומים מהנגב חגגו עם שלישייה לרשת של האדומים מהכרמל

שחקני הפועל ב"ש חוגגים (צילום: מחלקת המדיה של הפועל ב"ש)

המחזור החמישי המשיך אמש (ראשון) עם שני משחקים נוספים כאשר הפועל ב"ש אירחה בטוטו טרנר את הפועל חיפה, שם גברה עליה 0:3, ומכבי ת"א אירחה את עירוני טבריה באצטדיון בלומפילד שם חולקו הנקודות לאחר תיקו 1:1.

הפועל ב"ש – הפועל חיפה: האדומים מהנגב פתחו את המשחק בסערה כאשר כבר לאחר 20 דקות סיכנו פעמיים את שערו של יואב ג'ראפי עם שני מצבים טובים של קנגווה ודן ביטון. בדקה ה-39 לחץ של שחקני ב"ש במרכז המגרש הוציא מתפרצת שהסתיימה עם בעיטה נהדרת של אמיר גנאח ברגל שמאל היישר לרשת של ג'ראפי, 0:1 למארחים במחצית.

המחצית השנייה נפתחה באותה מגמה ובדקה ה-54 היתרון הוכפל אחרי שאליאל פרץ השתלט על כדור על קו ה-16 ובעט בימין, הכדור פגע בדרך בשחקן הפועל חיפה ועשו דרכו לרשת, 0:2 בטוטו טרנר. בדקה ה-88 אלון תורג'מן נעץ את השלישי עם בעיטה מתוך הרחבה אחרי עוד איבוד כדור של הגנת הפועל חיפה. 0:3 להפועל ב"ש בסיום.

אליאל פרץ חוגג (צילום: מחלקת המדיה של הפועל ב"ש)

מכבי ת"א – עירוני טבריה: בדקה ה-31 הצהובים-כחולים מצאו את הרשת אחרי שעידן נחמיאס בעט בחוזקה מחוץ לרחבה, הכדור קפץ על הדשא ובלבל את טננבאום שהדף לרשת, 0:1 למכבי ת"א. בהמשך המחצית הראשונה המארחים היו קרובים להכפיל את התוצאה אבל מצאו את טננבאום מוכן שמנע את השני.

בחצי השני האורחים התעוררו ובדקה ה-63 באו על שכרם כשכדור קרן של שי קונסטנטין הגיע לראשו של הארון שפסו שנגח לרשת של אופק מליקה. 1:1 בבלומפילד שנמשך עד הסיום.

הישאם לאיוס מול הארון שפסו (צילום: מחלקת המדיה של מכבי ת"א)

הוסיפו תגובה