ליגה לאומית

מחזור 8 בלאומית: הפועל פ"ת תתארח בעפולה, הפועל ר"ג תארח את הפועל ת"א

מוליכת הטבלה תצא למשחק חוץ מול העפולאים שלא השיגו ניצחון העונה, האדומים מת"א יפגשו את האורדונים שנמצאים מעליהם בטבלה. עוד הערב: מכבי הרצליה תארח את נוף הגליל, הפועל עכו תארח את כפר שלם, ומ.ס. כפר קאסם תארח באצטדיון בבת ים את א.א. פאחם

אליאן רוחנא בפעולה (צילום: מחלקת המדיה של הפועל פ"ת)

המחזור השמיני בליגת המשנה ייצא לדרכו עם חמישה משחקים במקביל היום (ראשון) ב-20:00, מחר המחזור יושלם עם שלושה משחקים נוספים כאשר בני יהודה ת"א תארח את הפועל ראשל"צ בבלומפילד, מכבי יפו תפגוש את הפועל ניר רמה"ש באצטדיון בנס ציונה והפועל כפ"ס תפגוש את הפועל רעננה לדרבי השרון.

הערב, מוליכת הטבלה הפועל פ"ת שפתחה את העונה מצוין תארח את הפועל עפולה הממוקמת במקום הלפני אחרון כשהיא עם ארבע נקודות בלבד משישה משחקים. מי שנמצאת במצב דומה היא הפועל נוף הגליל, שגם היא עם ארבע נקודות משישה משחקים והיא תתארח באצטדיון גרונדמן אצל מכבי הרצליה.

בנוסף, היורדת הטרייה הפועל ת"א תנסה להתאושש מה-1:1 מול א.א. פאחם במחזור הקודם כשתתארח באצטדיון ר"ג אצל הפועל ר"ג, הממוקמת במקום השלישי כשהיא עם 15 נקודות לאחר שבעה מחזורים, שלוש נקודות יותר מהפועל ת"א שנמצאת במקום הרביעי.

במקביל יתקיימו שני משחקים נוספים כאשר מ.ס. כפר קאסם תארח את הפועל א.א. פאחם באצטדיון בבת ים, שתי הקבוצות מגיעות לאחר תיקו 1:1 במחזור הקודם. באצטדיון בעכו יתקיים המשחק בין הפועל עכו להפועל כפר שלם, שפתחה את העונה ברגל ימין כשהיא ממוקמת שנייה בטבלה עם 16 נקודות לאחר שבעה מחזורים.

הוסיפו תגובה